اپتیک، فوتونیک و‌ لیزر: از پژوهش تا توسعه فناوری و کسب و کار

تازه ترین رویداد از مجموعه رویدادهای کاشتن برای آینده، چهارشنبه 29 شهریور در سالن کوشک هنر برگزار خواهد شد.

 

ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم با همکاری مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری، رویداد «کاشتن برای آینده» را برگزار می‌کند.

این رویداد در راستای آشنایی فناوران و پژوهشگران در زمینه اپتیک، فوتونیک و لیزر برای نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به منظور نهضتی علمی و صنعتی در داخل کشور و تبادل ایده‌ها و اطلاعات در حوزه‌های پیشرفته‌ی اپتیک، فوتونیک و لیزر برگزار می‌شود.

در این رویداد، دکتر علی اسفندیار دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم، آقای دکتر محمد تقی توسلی استاد تمام برجسته دانشکده فیزیک دانشگاه تهران با موضوع تاریخچه و فیزیک اپتیک در ایران، آقای مهندس مجید رضازاده مدیرعامل شرکت آذر پرتو اسپادانا و مدیرعامل سابق شرکت صاپا با موضوع اپتیک، دفاع و امنیت، آقای دکتر محسن کارگر مدیرعامل رایان رشد با موضوع توسعه فناوری و بازار اپتیک و فوتونیک، آقای دکتر احسان احدی اخلاقی عضو هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با موضوع اندازه گیری و ابزار دقیق اپتیکی، آقای دکتر سید نادر سید ریحانی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه شریف با موضوع بیوفوتونیک سخنرانی خواهند داشت.

این رویداد بستر مناسبی را فراهم می‌آورد تا آخرین پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های نوین معرفی شده و تجربیات ارزشمند به اشتراک گذاشته شود. همچنین به عنوان یک  کانال ارتباطی و تبادل ایده‌ها در زمینه‌های مذکور عمل می‌کند و امکان ایجاد فرصت‌های تجاری و همکاری‌های استراتژیک در حوزه فناوری را فراهم می‌سازد. لذا علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد به سایت زیر مراجعه فرمایند:

لینک ثبت‌نام

محل برگزاری : بزرگراه حقانی- خروجی کتابخانه ملی- بلوار شهدای بانک مرکزی- جنب خانه شعر و ادبیات- کوشک باغ هنر

زمان رویداد: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 16 الی 20

​​نوشته های اخیر

دسته بندی ها